onsdag 22. juli 2009

Svømming på Spicheren!

Dag Eivind og jeg hadde ei svømmeøkt på Spicheren i går.

Vi svømte iflg Friskus, tilsvarende Stampa-lengde. (frem og tilbake) ..400 m?

Jeg var litt fornøyd for jeg har egentlig ikke svømt noe særlig før i livet. Er jo egentlig ikke så glad i vann.
Kanskje jeg kan bli såpass fornøyd med å plaske rundt i vannet, at jeg kan svømme i det virkelige vannet ei gang..:-)

Ellers så avsluttet vi svømmeøkta m litt bobler..
Vi fikk forøvrig kjeft av en "bedreviter" at det ikke var lov å være i boblebadet når det var bobleløst... "Hallo i luken... det vet vi jo... vi var jo på vei opp...etterhvert"..

7 kommentarer:

Grendstad sa...

Trodde dere kanskje lagde boblene sjøl ei stund der men ..

Bra med svømming, belaster jo ikke utvalgte muskler, men blir generelt god og mør - ser nesten for meg at du, nærmest som nybegynner, svømte med badehette med plastblomster på, neseklype og en litt gammel stripete badedrakt, stemmer det? he-he

Hilde Fantomine sa...

He he ufattelig vittig... men nei.. jeg stilte i veldig kul bikini og håret hang i hestehale.. Jeg dukket under vann også til og med.. men jeg svelgte halve bassenget.. noe Vestbakke poengterte til tider.. "Er så lite vann igjen"... er ikke så god til å lukke munnen når jeg svømmer... er vel en teknikk det der...

DE sa...

Frk. Olsen svømmer meget godt og til tider går det i kanonfart, spesielt når gamle menn blir litt for nærgående...

Håper vi snart kan ha ei økt i Stampa også Fantomine. Ingen tvil om at du er i stand til å klare det.

Hilde Fantomine sa...

Gamle skrukkete menn er faktisk ganske skumle skal jeg si deg... så det er ingenting å spøke med...

ØY! sa...

det var ikke meg altså,som var der!

kjenner meg igjen med svelging av vann,sammen kunne vi tømt bassenget på en god dag.

DE sa...

Hilde Fantomine sa:

Nei det var ikke deg, desverre.. kanskje deg om 50 år... hvem vet...
hehe

Bassengtømming er heller ukult, med tanke på hvor mye rart det er i det vannet...:-(

Grendstad sa...

Svein om 50 år? Om et par år mener du vel. :-)