tirsdag 7. juli 2009

Klatring og grilling - fyr her

Diggidangas samlende mann, Vestbakken, inviterte til klatring og grilling med familier på Odderøya, og da til og med Grendstaden også dukket opp, dog uten familie, greide Diggidanga endelig å samle seg noe.

Olav sikra Dag Eivind ledende opp i ei 4-løype. Etterhvert gikk Olav opp denne to ganger, og det ble med det. Lenge siden sist uteklatring, litt sliten etter siste dagers treningshardkjør, så det var best med en myk start.

Dag Eivind leda også opp ei annen løype, rutinert og lett. Deretter slo han følge med madammen ned til fyret, hvor Sveins hadde gått ned noe før. Olav fulgte etter etterhver, og da ble det pølsespising og lett grillprat.

Etter at Olav hadde gått hjem klatra Svein og Dag E som bare de kan, og vel var det. Alle var enige om at det hadde vært en fin klatretur. :-)

2 kommentarer:

DE sa...

Takker Olav for referatskriving. Det ble ikke så mye klatring etter at Grendstaden dro.

Klatremessig var vel ikke dette noen høydare, men bra å få tatt den nye veggen i bruk. Odderøya har fått en ny dimesjon etter dette.

Ellers tror jeg det havnet en karabin og taubrems som jeg ikke eier i min bag. Så fint om folket sjekker om de mangler noe.

Grendstad sa...

Ja, han derre stordabuen ville absolutt låne min karabin/taubrems heile tida, så det er nok min. Takk for at du fikk den med. Kan bytte mot våtdrakt :)