torsdag 23. juli 2009

olaløping i bymarka

Som i gamle dager, før min tid i karusellen, løp jeg opp langs Otra til Nedre Blokkedal og i bymarka i avklipte olabukser og litt som det passer, og med badepause. Det blei 3 x ca 20 minutts løping, med 2 x ca 20 minutts pause mellom, en blåbærpause, og en badepause på Bernaise. Holdt vel stort sett et 5,30-tempo. Godt å løpe, var ei stund siden sist. Ingenting er som løping når det kommer til å ta seg ut, og ingenting er som Bervann i friskhet av bynære vann.

Fra et toalett ved fylkesgrensa i fjellheimen. Skulle hatt et sånt i bymarka av og til.

3 kommentarer:

DE sa...

Herlig å ta seg tid til både blåbær og bad når man er på joggetur.

Ellers enig at Bervann er bra. Friskt og godt i motsetning til feks stampa.

ØY! sa...

skikkelig retroløping,men med dongeri??ja det er lenge siden,hvis jeg har gjort det i det hele tatt.

du løper oftere enn jeg svømmer ihvertfall.

Grendstad sa...

myk start på løping etter noe fravær - traff team mosjon motsvatt vei, men de kjente meg ikke heilt igjen i tøyet he-he