lørdag 25. juli 2009

God mellomtid


Ny tidsprøve i dag i Stampa. Da jeg skulle bade kom det en mørk sky og en del vind, så da våknet grabben. Med vinden i ryggen kom jeg svært så godt i gang og kunne fornøyd konstatere at mellomtiden ble 5 blank.

Selv om mellomtiden gav en god boost, ble hjemturen ikke overraskende noe tyngre. Gav på det jeg hadde. Samtidig som det kom noen regndråper svømte jeg i mål på 10,42. Ny årsbeste og ikke veldig langt bak rekorden. Med noen flere gode økter håper jeg rekorden ryker i løpet av noen uker.

2 kommentarer:

Grendstad sa...

Med det uttrykket du har på fotoet, og med den skya som ser ut som kommer fra deg, tror jeg rekorden din ryker med det aller første. Da tror jeg du nærmer deg under 10 blank med stormskritt.Utrolig bra bilde og blikk.

Kan sikkert være bra med litt rolige økter innimellom også.

ØY! sa...

brillefint bilde og solid svømming!
bare å kjøre på med harde økter,husk bare sjokomelk etter økta, ikke istedet for trening.