tirsdag 2. juni 2009

Grensetur i kajakk

PCen kollapsa mandags morra, og dermed røyk gps-teknikken og da måtte vi legge om planer for grenseturen. Møttes på bystranda til litt svømming, før vi etterhvert og etter mye om og men, hvor jeg blant annet ikke fant mobilen min, surra i vei.

Jeg padla de 2 km i Tovdalselva ovnenfor Drangsholt i Tveit, hvir grensa går midt i, mens Åsmund filma og tok bilder fra forskjellige stder fra land. Ganske gøy egentlig.

Etter endt økt bada vi i elva ved Drangsholt. Meget bra vann. Fikk crawla en god del, og føler det går framover med teknikken, og at jeg klarer å crawla lenger og lenger for hver gang, uten å kave og pese for mye.

I kveldinga løp jeg litt i Baneheia, før jeg innhenta Gjert, og slo følge med ham hjemover i gåtempo.

1 kommentar:

DE sa...

Da er vel mesteparten av de nærliggende grenseområder blitt dokumentert regner jeg med.

Ellers bra med to bad, særlig for Åsmund. Han har jo en viktig svømmeetappe i august å tenke på...hehe