tirsdag 9. juni 2009

Pollenfobiister på tur

Tirsdag ettermiddag og fint vært betyr Hildes løype i Jegers, iallefall for Frk. Fantomine og undertegnede, som fra nå av er bedre kjent som Diggidangas pollenfo(r)bigruppe. Kan nemlig være litt tungt å løpe på denne årstida, men det gir vi dengen i.

Vi la i vei fra parkeringsplassen på Prestheia og jogget opp bakkene i lysløypa. Friskt treningstempo og for raskt til at DE klarte å snakke noe særlig. Hildes flotte løype er en slags utvida jegersvann rundt og Diggidangas øvrige medlemmer er helt sikkert kjent på stiene.

Ingen tidtaking, pulsklokke eller annet dill til å styre oss, så alt gikk i eget tempo. Ut fra forutsetningene ble det ei bra treningsøkt. Neste fellesøkt blir karuselløpet til torsdag, som blir en ny og spennende tur :)

5 kommentarer:

Grendstad sa...

Tror egentlig det er det beste å løpe uten klokker og slikt. Da blir det meste bra.

Bare å løpe tross pollen og sånn. må ikke bli hjemme før det er helseskadelig å gå ut.

Hilde Fantomine sa...

Jeg synes det er fin løype det der...selvom jeg fikk fnatt over lite treningsmengde for tida.. er jo litt i rykk og napp.. men merker at en gang i uka og annehver helg er litt lite .. hvis jeg skal ha tid til andre aktiviteter... som for eks sosial omgang m friskusen..hehe...
Vi fant ut at karusellen var en fin måte må sosialisere på...så da blir det neste utflukt..

Ble offer for mooning igjen da.. han derre Vestbakke kan ikke kontrollere seg tror jeg..
Men jeg lurte han godt..og skreik ut at det kom noen..og da fikk han opp buksa...hehe

ØY! sa...

tydelig at han ikke har den roen og rutinen som andre i mooning-gruppa,men han kommer vel etterhvert...

Grendstad sa...

Svein går med planer om å moone heile veien i sykkelrittet Trondheim - Oslo. Det blir ny rekord.

Hilde Fantomine sa...

Vet ikke helt om det er så lurt..en fare for at samtlige sykler forbi da...
Ikke at jeg egentlig kan uttale meg..siden jeg ikke har bevitnet mooningen til Svein før..
Kan jo være den ruler...
Eller du kan være heldig å få mange kvinnelige/homoseksuelle syklister i gruppa de... hehe