søndag 7. juni 2009

Noen lærer aldri

Ettersom armene fikk mye trening tidligere i dag måtte jeg gi beina også litt for å opprettholde balansen. Selv om karusellutvalget gir besiktigelsesstrategien min den ene nesestyveren etter den andre så gir jeg ikke opp. Dro derfor til Jegers for å løpe igjennom denne ukens karuselløype.

Tror det er nokså samme løypa som i fjor for de som husker den. Bakken opp til Kalkheia kommer tidlig og er veldig tøff. Her formelig oser det kjempesprekk, så jeg vurderer faktisk å gå deler av bakken for å slippe smellen denne ganga. Ellers er det stort sett breie stier, men til tider er det en del stein og sånn. Holdt rolig tempo nesten hele veien og fant stort sett løypa. Grei gjennomkjøring.

6 kommentarer:

Grendstad sa...

Ja, så får vi se da, om du har truffet denne gangen? :-)

Kan ikke heilt huske denne løypa i farten, men synes de er ganske like i dette området. Tror ikke jeg får løpt denne pga unger og tid, og at det uansett ikke er lurt for meg å presse på to dager før triathlonen.

Hilde Fantomine sa...

Så flink du har vært på en søndag. Det må jeg sei...
Kanskje det er en viss direktør som tenner lunta i deg?.. hehe

Greit å få tips til torsdag...
Satser på at det går greiere enn forrige gang:-)

Grendstad sa...

Trodde det var du, Hilde, som tente lunta på Dag Eivind.

Hilde Fantomine sa...

jo trodde også det...hehe
Men en viss driftsdirektør i Los sa på fredag .."at så lenge han slår DE så er han fornøyd"... stakkars..DE blir jo dødsforvirra..og skjønner mindre..
Men jeg synes det er litt gjevt jeg... så tror nok det ligger et litt underbevisst konkurranse innstinkt i mister Vestbakke..selvom han bare løper for å ha det "gøy"

DE sa...

Ja jeg har registrert at det er noen som konkurrerer med meg og ingen andre. Så da er vi forsåvidt to, fordi jeg også konkurrerer med bare meg og ingen andre :)

ØY! sa...

befare meg vel!
du gir deg ikke så lett.
kan ellers melde om at selveste Heggheim gikk på en sprekk i dag,så du er i godt selskap.