torsdag 11. juni 2009

Diverse endringer

På grunn av ting som må ordnes i forhold til vår pågående utbygging, kan jeg desverre ikke følge Olav i hans konkurranse på Hove.Jeg hadde sett frem til dette,men med fullt program alle fridager og kvelder fremover blir det ikke mulig.
Håper uansett det blir en stor dag i Diggidangas historie.

Av samme grunner som over i tillegg til litt for kort tid etter Color Line Setesdal Tour, har jeg bestemt meg for å satse på Sommerskogsløpet i stedet for Skogsmaraton.
Med dette får jeg litt mer ro i treninga også, og kan være enda bedre forberedt på senere løp, både lokalt og evt. nasjonalt.

Har uansett som mål å løpe et eller flere løp lenger enn halvmaraton i løpet av året.

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Droppe skogs? Droppe Hove?

Ja, ja, bra at du var positiv og klar i utgangspunktet til lørdag iallefall.

Da må jeg prøve satse på Dag Eivind, og kona til han andre triathleten, og håper ungene synes det er ok.

Synd med skogs. Det er jo ikke alltid at sånt passer inn, samtidig med at formen er klar. Da måtes vi i sommerskogs.

DE sa...

Dette var synd, for skogsmaraton var jo et av sesongens store mål. Men det kommer mange nye muligheter. Dessuten er sommerskogs et godt alternativ.

Jeg kommer til Hove så er tilgjengelig for barnepass. Kommer imidlertid til å få en travel morgen ettersom jeg skal videre til Oslo etterpå. Så jeg dukker nok ikke opp før tett innpå starten.

ØY! sa...

hadde jo meldt meg på for over et halvt år siden,og hadde det som et sesongmål.
visste jo ikke da at det ble en slags innspurt i byggeprosjektet akkurat nå.
Sommerskogs har jeg jo veldig lyst å løpe,så da er det greit å droppe Skogs.

Ønsker deg lykke til Olav!
tror det blir em stor opplevelse for deg,og at du gjør en god figur.

HEIA DIGGIDANGA!!!!!

Grendstad sa...

Bra du er med Dag Eivind. Skulle ringt, men det sklei bare ut nå, og nå er ungene i senga og herjer når de skulle ha sovet. Sees.

Jeg skal gjøre mitt beste, Svein, så får vi se. Tror det kan bli vel mye folk og sikkert litt kaotisk, og håper det ikke blir noe kluss. Skal ta det buddhistisk ro.