torsdag 18. juni 2009

Terrengkarusellen 11. løp - Krogvannet rundt 4,2/6,3

Olav:
Heiv meg ut i løypa kl 14 og da er det lite folk og fint å løpe. Starta i mitt nye starttempo, noe som er litt risikabelt med de stigningene det er, men greide å holde driven. Var ganske kjørt ved Åmlinuten litt over halvveis etter mye stigninger, men etter det er det jo veldig mye fine traseer. Kilometerskiltene er ikke til å stole på. Ihvertfall ikke 1 km, og tror heller ikke 5. km. Ganske mange gjørmehull i løypa, og måtte svinge meg litt rundt, men det er jo en del av gamet. Tid 6,3 km: 34.45. 5,30 pr. km. på 6 sekunder nær, og det er jeg ganske bra fornøyd med, sjøl om jeg hadde tenkt å komme under.

6 kommentarer:

DE sa...

Nok en gang bra levert Olav! Fantomine og meg selv får dessverre ikke løpt i dag, så vi tar herved sommerferie fra karusellen.

Grendstad sa...

Får ikke løpt? Hva er dette for noe??? For noe kn....eh.. jeg mener tull!

Hilde Fantomine sa...

He he...du er en moroklump du Olav:-)....

Av praktiske årsaker så ble vi begge forhindret fra å løpe.
Jeg sitter fremdeles på jobb..med en unge som kjeder seg...

Vestbakkis og jeg skal få løpt mye i de neste 11 dagene... og det blir nok av tid til kn.. og tull..

Hilde Fantomine sa...

Bra løpt forresten!! He he

Skal se de sorte skoa får gjort nytte for seg...:-)

Evelyn sa...

Hei Olav. Skal ta opp det derre med kilometermerkene med faren min. Det er han og en kollega som har merket løypa=) Var det for store eller for små kilometer? Kanskje begge deler c",)

Grendstad sa...

Hepp, Evelyn!

1 km sto for tidlig. 5. km sto for seint. Det er iallefall min påstand. Vet ikke hvordan de finner punktene, stort sett så virker de riktige, men har ikke løpt så mye etter klokka i forhold til disse skiltene før.

Snakka med en John Humorstad eller hva han heter rett etter løpet. Han var enig med meg om 1. km, men ikke heilt med 5. km.

Ha-ha, dette er jo ganske morsomt å være opptatt av disse tingene, men sånn blir det når en bor i en fredelig del av verden, og Kjerrane er jo særdeles fredelig. (Ihvertfall når det ikke er fullt av karuselløpere der). :-)