mandag 29. juni 2009

Sykling

Kveldstur med min gamle hybrid opp Setesdalsveien til Mosby, over gangbroa, ned Sødal og hjem. Ca 45 minutter, med godt driv nedover Sødalsida, ellers mer moderat. Dag Eivinds utsendte sykla jeg forbi rett før forbrennningsanlegget. Lett match. Utrolig mange syklister ute nå.

Jeg skriver gamle hybrid, for jeg var innom sykkelsenteret på Grim i dag og kikka på sykler. Det kosta jo opp mot 10000,- for de greiene der, med alt utstyret en må ha, inkl pedaler som ikke følger med (!), mye mer enn jeg hadde tenkt, men det var gode tilbud på handeles dag til torsdag, og avbetalingsordninger som kan forskyve pengeflyttinga mot jobbehøsten. Får se. Kanskje best å vente.

5 kommentarer:

DE sa...

Jammen vanskelig å finne noen gode nok sparringspartnere for tiden. Dere har rett og slett blitt for sterke, gutter!

Gøy at du ser på sykkel. Da blir du enda bedre i triathlon. Det er veldig mye penger, men når man får så mye tilbake bør man ta seg råd til slike ting.

Grendstad sa...

Hva med fotballtennis en dag? Eller 4 x 400 m stafett for gøy, uten konkurrenter? Skulle hatt noe felles snart. Blitt mye individuelt i det siste. Hva med noe til mandag, eller til helga?

Ja, sykkelen er jo en god investering. Absolutt. Det er jo bare det jeg mangler i forhold til triathlon. Resten er jo trening.

ØY! sa...

vil anbefale å sjekke på XXL.tror du får mer for pengene der,selv om de har mer peiling på Grim.

ØY! sa...

felles ja, hvorfor ikke?
svømming er ikke særlig aktuelt for min del.
men gjerne andre ting og tang

Grendstad sa...

Ja, det var det med servicen, betaler gjerne litt mer, for å sikre meg god service i årene som kommer, har dårlig erfaringer med større og billigere butikker, med mere upersonlige verkstedordninger - men men takk for tipset