mandag 15. juni 2009

Tilbake i hverdagen

Hverdagssykling i løpet av dagen: Eg - Enrum - Sentrum - Eg - Enrum - Grim skole - Enrum - 3. Stampe - Rosegården - Enrum. Raskeste etappe: 3. Stampe - Rosegården på drøye 6 minutter.

Ellers litt løping, bakkeløping og skuespillertrening med Morten Liene i Ravnedalen på morrakvisten en times tid.

Teatersport i dag: Hvordan man sammen med 2 andre, og på 5 sekunder, kan bli en bensinstasjon, fotballbane, Akropolis, New York osv. Ellers spilte jeg benk, prest, flamme, dør, bord, pipa på CB m.m.. Vanlig trening altså.

For øvrig føler jeg som regel at jeg er i bra form når jeg går og sykler rundt i kortbukse og joggesko.

1 kommentar:

DE sa...

Ja man kan ikke ha triathlonfest hver dag. Men det er bare å starte opplading til Ogge. Føler nemlig det kan bli en ny stor dag.