mandag 8. juni 2009

Spicheren- Båten


Alt som kunne løpe og gå av merriterte folk på startstreken i ettermiddag.
Makan til felt er det lenge siden jeg har sett,en salig blanding av o-løpere og friidrettsfolk.
Synd vi ikke var flere fra Diggidanga.Men slik ble det ikke i dag.
På forhånd så jeg for med ei sluttid under 30 en plass,men var litt usikker på beina idag.Kjente litt at jeg hadde en overtråkk på torsdag,og at jeg løp opp på Prekestolen på lørdag.Men slike konkurranser er verdt sin vekt i gull,treningsmessig altså,så da skal det mye til før jeg står over.
Åpnet behersket, men litt på hugget.Ble liggende bak karusellsluggeren Arild Vehus omtrent hele løpet.Greit å ligge bak en med slik rutine,tenkte at han går neppe på en smell.
Første passering ved bommen(1400 m) gikk på 5.50,andre ved overgang vei/sti (3400 m)rundt 15.10 tror jeg.
Endelig i mål på rett under 26m.
Hardt og godt løp som kan anbefales.Som Olav sier så ligger jo løypa der,bare å sette i gang!

Resultat:
http://spicheren-baaten.no/resultater

4 kommentarer:

Grendstad sa...

Rett bak Vehusmannen? Da må du jo ha gjort et bra løp. Virka jo veldig kjapt med 5.50 på første 1400. Nesten ned mot 4 min. på km.

Ja, men da skal jeg prøve en dag, etter Hove. Må vel klare under 30 jeg også.

Beklager overståelsen, men flere faktorer gikk imot. Vant du noe?

ØY! sa...

vant vel noen sekunder senere i sesongen:..:........::::....\q\w\q\

Grendstad sa...

Jeg tror jeg vant noen på å løpe ut til deg i dag også. Får se i neste duell he-he

DE sa...

Nok en gang veldig imponerende Svein! Skjønner at du har begynt oppkjøringen til Skogsmaraton.

Jeg liker meg som kjent best på flata, så dette løpet ble litt i meste laget. Men hadde vært artig å prøve for gøy en gang.