mandag 8. juni 2009

Sesongstart i Stampa

Olav er i kanonform

Olav og DE svømte i dag igang utesvømmesesongen i Stampa. Og som seg hør og bør så var det litt utstyrsproblemer. Olav hadde trøbbel med svømmebrillene mens DE klarte å ødelegge sin kjære våtdrakt. Da han skulle dra opp glidelåsen strammet han brystkassa litt for mye slik at glidelåsen rett og slett knakk. Så mye for den dyre og fine drakta som er brukt 5-6 ganger.

Olav la i vei mens DE prøvde å fikse. Den crawlende Olav kolliderte med ei flytebrygge, men hadde ellers fin stil. DE kom seg uti etterhvert, men dog med ei våtdrakt som tok inn mye vann.

Vannet var ikke så galt, blir jammen fort varmt i Stampa. Ingen tidtakning i dag, men Olav klarte fint to runder, mens DE nøyde seg med en. Godt å svømme ute og håper det blir en lang sesong.

Olav: Hadde en god oppvarming til svømmminga i dag. Løp ut til Svein i godt driv på ca 30 minutter, sykla tilbake, løp opp til Stampa.

Klarer å crawle, men sliter teknisk. Fortsatt litt utrent i å finne retninga (derfor kollisjon med flytebrygge), og litt pesete. Merka også at jeg brukte mye mer kraft med høyre enn med venstre arm, og prøvde å fordele litt.

Etter badet løp jeg hjem og sykla til og fra teatersporten. På det jevne i dag. Ingen spesielle episoder jeg kommer på.


Molefonken etter ødelangt drakt

5 kommentarer:

Hilde Fantomine sa...

Jeg rett og slett omkommer av latter!! :-) Jeg har faktisk ikke ord... utrolig lol.
Tror de 75 kg ble for mye for drakta rett og slett.. triste greier.. Du får ønske deg ny til jul..

Var jo greit Olav fikk svømt litt da.. i det minste:-)

ØY! sa...

hva!? 75 kg?
de er ihvertfall pent fordelt på kroppen.

Grendstad sa...

Jeg merka ikke at Vestbakken stramma brystkassa så veldig, men mulig han er blitt mer maskulin i det siste.

Jeg prøvde drakta etterpå, og den var noe trang ja. Men har den i veldig nødsfall til Hove. Takker.

Evelyn sa...

Trodde våtdrakta hadde blitt for stor til deg DE med tanke på klatreselen =)

DE sa...

Hehe..godt poeng Evelyn. Glidelåsen smatt lett som bare det forbi magen, men det var alså ved brystkassa problemene oppstod ;)