tirsdag 23. juni 2009

mandagstrimmen

Neida, har ikke sluttet å blogge helt iallefall.Det er bare det at noen ganger så strekker ikke tiden til, også er det ikke alle treningsøkter som er like "minneverdige".
Forsåvidt ikke av ny dato at jeg har "glemt" å skrive om økter jeg har.Det har jeg gjort flere ganger, og kommer sikkert til å gjøre det igjen.

Gårsdagens som følger :
Rooolig start fra Auglandstjønn BHG sammen med 2 gode kollegaer.Holdt følge med disse et stykke innover Åges, men så gikk det som så ofte før,jeg mister tålmodigheten og tar av gårde i mitt tempo.
Holdt jevnt stigende tempo hele veien på den 8 km lange runda,snittfart ble akkurat 7 min.

2 kommentarer:

DE sa...

Skjønner at det er travelt med utbygging, så ikke rart om trening og blogging kommer litt i andre rekke. Men Svein kommer alltid solid tilbake, også snart i klatreveggen håper jeg.

Grendstad sa...

joda, gnuen fra Vågsbygd er seig som kvae

bra at en kan løpe fra folk sjøl om en starter likt - da får en tatt seg nok ut

Bra løpelengde