mandag 29. juni 2009

Hilde's løype

Etter en lang pause fra løpinga, var det endelig klart for ei ny runde i Jegers.
Jeg grudde meg sykt for jeg merker det har vært lite løpetrening i det siste, og da går det så trått ...:-(

Jeg begynte veldig rolig..og det var tungt i beina..men gikk fint...
Etterhvert så hadde jeg ok flyt..og jeg gav alt på slutten...svetten rant og det var vondt, men verd det...

Jeg har fått ny ipod av Friskus og den var gullverdt... utrolig digg å slippe å høre seg selv puste.. det er så dårlig for psyken min..

Så er ei stolt DD jente nå.. tok bølgen for meg selv i skauen etterpå... (er det lov ..?)

6 kommentarer:

Grendstad sa...

Hva f......? Tok du bølgen for deg sjøl i skauen????????????????? Er du splitter pine gal? Bølger er tabu i Diggidanga!!!
Men det skal gå for denne gang.

Bra løpt! Bedre prestasjon dette enn å løpe godt trent.

Hilde Fantomine sa...

jeg tok en mini bølge m to fingre..tulling du er...
Friskus har lært meg å ta bølgen..

However, Jeg er i mot "give me five"..

DE sa...

Hehe...det er jo fantastisk å ta bølgen. Det er alt for få bølger i denne verden, så jeg tar herved en nå til ære for en finfin løpeinnsats av Fantomine :)

Bra det funka med ipoden også forresten. Fint å få tonet ned pusten en gang i blant.

Grendstad sa...

Her skal jeg si bølgene går høyt. Godt det var jogging, og ikke kajakkpadling, det var snakk om her.

ØY! sa...

ser ut som du helt på egen hånd/fot fant det for godt å jogge/trene i dag.
det er jaggu meg brillebra gjort, i riktig dd-ånd.

er det samme runde hver gang eller?? bare lurer litt på det,pass på å ikke gå lei.

bølger er jo fint i håret, ikke mange som har det i DD hittil da...

Hilde Fantomine sa...

Jeg har løpt samme løype ..men har bare gjort den 3 g el noe... Jeg er god til å variere med Baneheia og div..
Men når jeg føler formen svikter så er det alltid trygt å ta ei runde i Hilde løypa..
Jeg følte litt behov for egentrening..så Friskusen uteble.. Kan være fornuftig det også noen ganger hehe

Jeg har nok bølger i håret for hele DD, så det er ingenting å tenke på.. blir mindre motstand i motbakkeløpene uten hår..:-)