tirsdag 30. juni 2009

9000,- med alt tilbehør

Jeg er ikke typen som sjekker alle butikker og priser. Går på magefølelsen (mer enn på lommeboka). Alt inkludert, unntatt hansker og tøy. Også en klar fordel å handle i den forholdsvis velrennomerte sykkelnærbutikken min på Grim. Kort vei til service. Ser fram til gode lange turer i høyt tempo, og ny rekord i løypa til Ogge Triathlon i august. Nå blir det mye mer barnehagejobbing til høsten enn jeg setter pris på, men det er altså prisen å betale.

Merket er Rock Machine Bicycles (litt av et navn), og denne typen heter Raceride500.

5 kommentarer:

DE sa...

Den ser jo rålekker ut! Utrolig morro :) Dette tror jeg var en helt riktig ting å gjøre, og er åpenbart verd litt ekstra barnehagejobbing.

Du er en handlingens mann! Gleder meg til å se deg i aksjon på vidunderet.

Hilde Fantomine sa...

Gratulerer masse:-)
Er veldig glad på dine vegne.. og snakk om en handlingens mann ja..
Tenkte jeg skulle texte deg i dag om at jeg kjenner han som jobber m syklinga på xxl og det er dårlig service der..lite pålitelig..
Har selv kjempe bra erfaring m Grim folkene..kjøpt noen sykler der..(i gaver og etc... for er visst ikke noe flink til å kjøpe sykkel til meg selv..)..
Nok en gang...grattis..
og skål..
tror vi må feire sykkelkjøpet m litt vin og øl i sommer.. :-)

Grendstad sa...

Jo, takk, blir litt tendenser til småskjelven når jeg kjøper litt sånn i forkant av økonomien, men når jeg har muligheter til å jobbe det inn, så går det bra.

Jeg har ingen fastlagte planer for helga, så kan godt ta litt øl og vin da, etter syklinga selvfølgelig. Henter den i morra ettermiddag sannsynligvis.

ØY! sa...

jeg ble så glad på Olavs vegne at jeg tok meg en 75 minutters løpetur på ymse stier i vågsbygd i kveld!

sikker på at du får mye glede av og med sykkelen.

kjøpt på grim men ikke grim å se på..

hva slags sko og pedaler følger med?

Grendstad sa...

Takk for løpeturen! :-)

jeg mener han svein bergheim sa at skoene jeg fikk egentlig kosta 2500,- !!! Siden de ikke hadde inne standard i min størrelse.

pedaler jeg vet ikke, spurte om tilbehøret, og han sa det var kurant, så da regner jeg med at det holder kvalitet som er bra nok som en start iallefall, om ikke lenger

henter sykkelen i ettermiddag tror jeg