tirsdag 16. juni 2009

Mitt livs raskeste løp?

Tverrveien 14A - Enrum 17 på 23.20 min. (via grussti Falconbridge-Kobberveien og rundt Idda ved Møllevannsveien, over jernbanebroa og hjem)

Etter å ha sykla tilbake Øys racersykkel, og slått av en hyggelig prat med Øy under angrep av Tverrknott, løp jeg hjem igjen. Ville teste tempoet som jeg i utgangspunktet ville klassifisert som sprekketempo.

Jeg sprakk ikke! Jeg tror jeg løp mitt livs raskeste løp i terrengkarusellengden. Alltid en fordel med mest nedoverbakker, men holdt greit tempo i motbakkene også.

Dermed vil jeg erklære at jeg har gått opp et temponivå på løpinga mi, utenom triathlon ihvertfall, så får vi se hvordan det går når det skal testes i karusellen.

3 kommentarer:

ØY! sa...

det må jeg si!utrolig hva knott i trusa kan gjøre.
dette er bra løping,nå kan Rosen vente seg....
litt overraskende å få en formtopp etter et knallhardt triatlon,men det er nok frukter av tidligere økter.deilig når det skjer da.

vi må prøve å få en samstart til torsdag.

Grendstad sa...

Var nok litt småforbanna og gira etter den relativt svake løpinga på Hove, og at jeg hadde mer inn som jeg ikke fikk tatt ut.

Ja, og tror nok knotten virka inn.

Tror jeg jobber til 16.15 på torsdag, og skal på noe igjen klokka 18.30 tror jeg, så må planlegge litt her. Det må gå, men mulig jeg må starte før puljene.

DE sa...

Skal si du løper! Jeg blir helt svett bare av å lese om Grendstaden og Øy! for tiden. Men så blir jo jeg relativt fort svett også da...